Stosik lutowy






Tak narzekałam, że w lutym nie będę mieć zupełnie czasu na czytanie, a tu jednak kilka pozycji się pojawiło – choć przyznać trzeba, że nie są to książki jakichś bardzo pokaźnych rozmiarów, które zajęłyby mnóstwo czasu.



1. "Norwegian Wood" Haruki Murakami – zdecydowanie najlepsza książka tego miesiąca, o której myślę zresztą cały czas.

2. "Recenzja" Dean Koontz – o której pisałam, że jest przede wszystkim zaskakująca i wciąż tak myślę.

3. "Kapłanka w bieli" Trudi Canavan – pierwsza część Ery Pięciorga zapowiada się całkiem nieźle. Zobaczymy, co będzie dalej.

4. "Kasacja" Remigiusz Mróz – to było moje pierwsze spotkanie z tym autorem. O książce pisałam bardzo pozytywnie, ale przyznam, że po czasie moje emocje osłabły. 

5. "Uwikłani. Hudson" Laurelin Page – czyli najgorszy twór, jaki miałam okazję kiedykolwiek czytać. Tu moje odczucia się zupełnie nie zmieniły. 


Jeszcze w tym tygodniu pojawi się parę słów o "Locie nad kukułczym gniazdem". Książkę przeczytałam. Było pięknie, ale muszę pozbierać myśli do kupy, żeby napisać o niej coś w miarę sensownego.

Pod względem jakości książek marzec zapowiada się ambitniej. Pod względem pracy natomiast jeszcze intensywniej.

Pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pisadło i czytadło , Blogger