Znalezione w sieci#6



Mam dla was kolejną porcję ciekawych i wartych odwiedzenia miejsc.



1. Mam ten komfort, że pracuję zdalnie. Niejednokrotnie słyszałam, że tak mi dobrze, bo nic nie robię całe dnie, tylko siedzę w domu albo też, że kiedyś w końcu będę musiała pójść do normalnej pracy.... No cóż, tak mówią zwykle ci, którzy o pracy z domu nie wiedzą nic, a nie chcą ponadto być wyprowadzani z błędu. Kocham moją pracę i wbrew pozorom posiada ono także wady, nie tylko zalety. Jeśli chcecie poznać ją lepiej, jeśli zastanawiacie się, czy taki rodzaj pracy jest dla was, czy macie ku temu predyspozycje, to zachęcam do zapoznania się z TYM rewelacyjnym tekstem Króliczka Doświadczalnego. Szczerze polecam!


2. A jakie jest wasze ulubione pierwsze zdanie książki? Te najciekawsze poznacie TUTAJ na blogu Recenzentek Książek. Także polecam!


3. Jak wiecie, bardzo wysoko cenię miejsca optymistyczne, pozytywne, takie, które pozwalają się uśmiechnąć nawet, gdy jest smutno i źle. Wczoraj zupełnie przypadkiem trafiłam na jedno z takich miejsc. Jeden Rysunek Dziennie to proste, ale bardzo mądre i radosne obrazki dnia codziennego. 


4. Kilka dni temu obchodziliśmy drugą rocznicę śmierci Terry'ego Pratchetta. W związku z tym na Czytaj PL pojawił się bardzo interesujący poradnik „Jak zacząć czytać Pratchetta?". Polecam i początkującym, którzy z prozą twórcy Świata Dysku dopiero się zapoznają, i starym wyjadaczom w ramach ciekawostki.


5. Sierota, wdowa i bękart – brzmi znajomo, prawda? A co jeśli powiem, że słowa te oznaczają jedne z podstawowych błędów typograficznych; błędów, które ja też popełniam, ale staram się z nimi walczyć :) Więcej o tych i innych błędach przeczytacie TUTAJ na stronie Artisan Studio.


6. I na sam koniec – 7 sprawdzonych technik radzenia sobie ze stresem. Polecam TEN fantastyczny artykuł na zenblog.pl.


I tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że wam się spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pisadło i czytadło , Blogger